میتسوبیشی درنظر دارد نمونه تغییر چهره یافته از دو محصول اقتصادی خود یعنی میراژ و Attrage را در تاریخ 18 نوامبر رونمایی کند. البته این دو خودرو در حقیقت یک مدل هستند زیرا نسخه صندوقدار از هاچبک میراژ، Attrage نامیده میشود. از زمانیکه این خودروها برای اولین بار و به ترتیب در سالهای 2012 و 2013 به بازار عرضه شدند، تنها یکبار و آن هم در سال 2015 یک تغییر چهره تجربه نمودند که البته نمیتوان آن را چشمگیر دانست.
”از مدل 2020 میتسوبیشی میراژ در تاریخ 18 نوامبر در کشور محل تولید آنها یعنی تایلند رونمایی خواهد شد.“لازم به ذکر است که این دو مدل تحت نامهای دیگر در بازار چند کشور اروپایی و آسیایی نیز به فروش میرسند.
اکنون از تصاویر محدود تبلیغاتی که منتشر شده، اینگونه دریافت میشود که این دو محصول کوچک میتسوبیشی نیز به جلوپنجرهای مشابه محصولات جدید این خودروساز ژاپنی مزین شدهاند. سدان کوچک Attrage که در بازار آمریکای شمالی تحت نام G4 به فروش میرسد، نیز مشابه میتسوبیشی میراژ هاچبک از چراغها ، سپر و جلوپنجره جدید بهره برده، قطعاتی که فرم حرف لاتین C را به ذهن متبادر میکنند.
با نگاهی دقیقتر به تنها تصویر منتشر شده از نسخه سدان میتسوبیشی میراژ میتوان دریافت که درنمای عقب این خودرو نیز تغییرات اندکی اعمال شده است. میتسوبیشی هنوز جزئیات دقیقی درباره مشخصات این خودروها منتشر نکرده اما اعلام کرده که هردوی این خودروها از طراحی ظاهری پویا و هیجانانگیزی بهره برده که هویت این دو مدل را نیز به عنوان محصولی از میتسوبیشی برای بینندگان مشخص خواهد کرد.
نسخههای فعلی نسخه سدان و هاچبک میتسوبیشی میراژ از پیشرانه سه سیلندر 1.2 لیتری تنفس طبیعی به قدرت 78 اسببخار بهره میبرند که قدرت را از طریق جعبهدنده پنج سرعته دستی یا CVT خودکار به چرخها منتقل میکند. البته هنوز معلوم نیست که در مدلهای جدید آیا بخش فنی این دو خودرو هم تغییری به خود دیده است یا خیر اما با توجه به روال عملکرد شرکتها در قبال مدلهای اقتصادی، میتوان انتظار داشت که تغییرات جدید تنها به موارد محدودی در فضای داخلی و بروزرسانیهای فناوری مربوط باشد.
از مدل 2020 میتسوبیشی میراژ در تاریخ 18 نوامبر در کشور محل تولید آنها یعنی تایلند رونمایی خواهد شد. این خودروها در تاسیسات شرکت ژاپنی واقع در Laem Chabang ساخته میشوند. خودروساز ژاپنی موفق شد در سال 2018 به تعداد 140 هزار دستگاه از انواع میتسوبیشی میراژ را در سراسر جهان به فروش برساند، خودروهایی که وجودشان برای میتسوبیشی اهمیت فراوانی داشته و این شرکت به فروش آنها مخصوصاً در بازارهای روبه رشد امید فراوانی بسته است.