میتسوبیشی مانند بسیاری از رقبای خود، تقریبا به طور کامل خودروهای سواری متداول را کنار گذاشته و به طور انحصاری روی تولید محصولات شاسیبلند و کراساور متمرکز شده است. در واقع هاچبک میتسوبیشی میراژ (Mirage)، تنها سواری خودروساز ژاپنی محسوب میشود و سبد محصولات میتسوبیشی با کراساورهای اوتلندر، ASX و اکلیپس کراس (Eclipse Cross) پر شده است. در صورتی که میتسوبیشی بخواهد بار دیگر به بازار سدان بازگردد، حدس میزنید که این محصول چه شمایلی داشته باشد؟
سدان گالانت (Galant) یا محصولی شبیه، میتواند آن از گزینههای جذاب میتسوبیشی برای تولید باشد. وبسایت بیهانس و طراح جوانی به نام ایناچ گابریل گونزالس، رندرهای جذابی از طرح احتمالی سدان میتسوبیشی گالانت ۲۰۲۰ منتشر کردهاند؛ سدان چهاردر گالانت، از آخرین تغییرات در زبان طراحی شرکت سازنده، استفاده میکند.
میتسوبیشی گالانت ۲۰۲۰ شبیه بسیاری از سدانهای خانوادگی سایز متوسط در این کلاس است و به نظر نمیرسد که در آینده نزدیک تفاوت چندانی با رندرهای گونزالس داشته باشد. البته تا زمانی که بازار فروش کراساور داغ است و مشتریان ترجیح میدهند از این کلاس استفاده کنند، شاید سدان گالانت نتواند راهی به خط تولید پیدا کند. یکی از دلایل تمایل خودروسازان به تولید کراساور، فضا و قابلیت بیشتر همراه با محبوبیت فراوان برای مشتریان است.
اگر در چند سال آینده شرایط بازار خودرو تغییر کند، میتسوبیشی و اتحادیه تشکیل شده با رنو و نیسان، عاقلانه به احیای تولید میتسوبیشی گالانت توجه خواهند کرد.